|
Wymagania w marketingu i reklamie
Praca - serwis zawierający kilka przydatnych artykułów dotyczących rynku pracy.
W branży tej ważny jest kierunek ukończonych studiów, lecz wcale nie musi być to zarządzanie i marketing.
Od przyszłych pracowników działu marketingu oczekuje się wykształcenia kierunkowego, ale duże szanse na zatrudnienie mają absolwenci kilku kierunków:
* marketingu * zarządzania * ekonomii * socjologii * psychologii
Oprócz tego oczekuje się od nich:
* zdolności analitycznych * umiejętności przeprowadzania prezentacji * znajomości technik badawczych (jakościowych, ilościowych) * umiejętności współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (np. agencjami reklamowymi) * kreatywności i niestandardowego podejścia do problemów
Zainteresowani pracą w agencjach reklamowych muszą być nie tylko:
* pomysłowi * oryginalni * o szerokich horyzontach * znający rynek reklam w różnych segmentach
Ale także powinni:
* umieć sprzedawać usługi swojej firmy * nawiązywać kontakty z klientami i je utrzymywać * przeprowadzać prezentacje dla klientów
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz w serwisie Pracuj.pl.
|
artykuły o rynku pracy w Polsce:
- główna strona
|