Wymagania w marketingu i reklamie

nazwa.pl - Lider rynku domen w Polsce

krajniak.nazwa.pl

Domena jest utrzymywana na serwerach nazwa.pl

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.
Akceptuję, nie pokazuj więcej



Praca - serwis zawierający kilka przydatnych artykułów dotyczących rynku pracy.




W branży tej ważny jest kierunek ukończonych studiów, lecz wcale nie musi być to zarządzanie i marketing.

Od przyszłych pracowników działu marketingu oczekuje się wykształcenia kierunkowego, ale duże szanse na zatrudnienie mają absolwenci kilku kierunków:

* marketingu
* zarządzania
* ekonomii
* socjologii
* psychologii

Oprócz tego oczekuje się od nich:

* zdolności analitycznych
* umiejętności przeprowadzania prezentacji
* znajomości technik badawczych (jakościowych, ilościowych)
* umiejętności współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (np. agencjami reklamowymi)
* kreatywności i niestandardowego podejścia do problemów

Zainteresowani pracą w agencjach reklamowych muszą być nie tylko:

* pomysłowi
* oryginalni
* o szerokich horyzontach
* znający rynek reklam w różnych segmentach

Ale także powinni:

* umieć sprzedawać usługi swojej firmy
* nawiązywać kontakty z klientami i je utrzymywać
* przeprowadzać prezentacje dla klientów


Więcej ciekawych artykułów znajdziesz w serwisie Pracuj.pl.

artykuły o rynku pracy w Polsce:

- główna strona







praca.podstrona.pl istnieje od połowy 2006 roku. Polityka prywatności